Ostbricka...

...slog vi till med igår eftersom ingen orkade laga mat och vi hade kört T:s syster till en fest... och det var inte till viket ställe som helst! Festen var i en barack på Ringhals... För mig var det första gången jag besökte stället... Alltså det är ju en stad i staden... Man kanske inte ska åka dit när det är mörkt så som vi gjorde... för det var rätt creapy. Ett stort kärnkraftverk och 1 miljon lampor överallt! Stora baracksamhällen med arbetare... nu var många släckta eftersom dom flesta var hemma hos sina familjer nu på helgen... jag tror jag och T pratade kärnkraft och dess fuktion, förstörelse och nytta i säkert en timma in till Hajen för att handla. Kännde mig som som Stina Lundberg i en närgåede intervju med typ Homer Simpson.. men jag fick endå svar på det mesta... altt från Tjernobyl till energin som utvinns hann vi med. Jag har respekt för Ringhals nu! Och dess arbetare! Ostbrickan var det ja....





Frukt och ölkorvar i olika smaker!



Ett tips är att testa det små gröna runda salsa sorterna. Ica hade fått in lite saker på besök!
Det var 4 olika för ca 24 kr och de var riktigt smarriga! Tacos cheesechips till det du!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Shit va sugen jag blev... sersupergott ut!

2008-09-20 @ 18:06:40
URL: http://thelindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0