Operation tvätta hönor och tupp!

   

Fick en gång dessa tuffa gummihandskar i present! Äntligen fick jag användning för dom! Men först behövde fjäderfäna tvättas av! Och tur att man har trädgårdsslang! Sen fick JAG hoppa in i hönsgården och plocka upp en och en som T sen pudrade på halsen och i rompen! T är livrädd för tuppen, en gång när han blev liten (på julafton) så blev han instängd eller haspen låste sig utifrån och han kom inte ut... inlåst helt själv med deras tupp som var aggresiv så in i h****** och hans pullor. Detta har satt sina men på pojken. Så han fick städa ut och jag fick lyfta hönor!



  

Så laddad! Hoppas nu alla lössissar gått upp i rök! Om 8 veckor ska vi göra om det! ASKUL! Feel free to jump in anytime!

Kommentarer
Postat av: Carro

De där handskarna känner jag igen!! Kul att de kom till användning!

2008-09-12 @ 08:22:57
Postat av: Lina

En mycket mycket bra present Carro! Tackar för det!

2008-09-12 @ 12:35:55
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0