Nu är det Idol!


Föresten måste jag bara säga att den nya Juryn gör att man faktiskt vill se hela Idolresan inte bara uttagningarna. Anders Bagge är min Idol, sicken skön människa. De tre kompleterar varann och känns sm ett skönt kompisgäng, mot vad de förra gjorde som bara tävlade mot varandra och hade massa internt tjaffs. Hoppas den nya juryns magi och uppriktiga-kärleksfulla kommentarer håller i sig hela programmet ut.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Och jag är helt förtjust i " Jag blev full på Coca-Cola" Han måste ju både ha druckit och tagit Kola innan han gick in till Juryn!

Kommentarer
Postat av: Zzara

hahha "jag blev full på min cocacola"....



alltså hur puckad får man lov o bli... asg

2008-09-16 @ 21:25:27
URL: http://zzarazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0