Massagedax!

Under min graviditet skaffade jag mig ont i ryggen och ont i fötterna, detta har inte gått över tyvärr. Min svank smärtar verkligen om jag ligger på mage... och det vill man ju gärna göra nu efter 9 månader utan magläge. Så nu har jag äntligen bestämt mig för att göra något åt det. Nu ska jag och mina tunga bröst få lite backup!
Vet inte riktigt vad jag ska ta vägen bara? Någon som vart på någon av dessa fyra? Eller kanske har ni någon annan duktig som kan ta sig an mina krämpor!

Imorgon ringer jag och bokar! Japp nu var det bestämt.

Spa1



Kurorten Spa Comwell
Delkroppsmassage

En kraftfull och djupgående svensk klassisk massage. Välj själv vilken del av kroppen du vill ska bli avstressad och följsam.

35 min  560:-/590:-  På förmiddagar är det billigare priser månd-fred.(fetmarkerad)

Hälsobrunnen
Klassisk Massage

60 min 550 kr

Asia Spa
Aromamassage 
En mjuk och välgörande helkroppsmassage inkl. ansikte med aromatisk varm olja som har sina rötter från Indien.

50 min 695 kr

Kurortsstaden-Fregatten
Klassisk Svensk Massage
Djupgående massage av rygg, nacke, axlar och bak-eller framsidan av benen.

40 min Vardag: 525 kr

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Måste få passa på att tipsa om Salong Fräsch & Fin på Brunnsberg. Där jobbar en massör som heter Lise-Lott och hon är toppen!

2008-09-18 @ 07:27:37
Postat av: Lina

Aha! Toppen ska kolla detta! Säkert bättre priser med.

2008-09-18 @ 09:30:45
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/
Postat av: Josefine

I skolan hade ju vi praktik på kurorten å även nu i höst har dom elevpraktik, står i vabergsposten. Jätte billiga priser :)

2008-09-18 @ 14:33:08
Postat av: Lina

Se där ja! Det måste kollas upp!

2008-09-18 @ 15:48:04
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/
Postat av: Zzara

Jag var på den hmmm Hälsorum kanske den heter.. mitt emot Urbaths.. mucho bra!! fast jag var hos en osteopat.. =)

2008-09-18 @ 15:59:31
URL: http://zzarazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0