Höstshopping!



Jag och mamma var inne en stund i stan igår! jag skulle byta en pyjamas som mamma köpt till Ella och valde istället lite annat från Kapphal. Tycker det är svårt att hitta bra saker som värmer till bäbisfötter om man ska vistas ute.. Sockar eller strumpebyxor räcker inte och skor är hon förliten för. MEN så sprang jag på dessa Uggs! Så coola och dessutom lätta att ta på. Mössa och vantar är nu också inhandlat. Allt är från Kappahl.




Sen var vi egentligen klara, men ni vet ju hur det är... Vi blev båda stormförtjusta i denna stickade Hello Kittyklänning, men båda tyckte den var lite för söt, så det blev en tuff svart luvtröja och under klänningen kommer hon ha en svart långärmad body. Tightsen hittade vi på Kappahl. Resten är från H&M.



Mamma var ute efter något gult att matcha till grått. Men tyvärr blev det inget köp. Men två basplagg i grått blev det. En till mig och en till mor.



Tröjan är lite längre och är långärmad, så snyggt att ha T-shirt över. Eller bara matcha till andra gråa nyanser.
Denna var lite mörkgrå och känndes inte "träningskläder" som grått kan göra på mig. 99 kr H&M.





Sen mitt bästa köp! En-lite-för-tidigt-med-jacka-tröja! nu till hösten. Denna kommer från Gina Tricot och kostar 399 kr. Fanns en medium kvar så jag var tvungen att slå till. Den har luva med en liten toffs, osäker om den kommer få sitta kvar.
Grovstickad och värmer bra, snyggt med en halsduk till och såklart mina Ellosstövlar som går i brunt som knapparna.Och hur ofta köper man vita kläder? Jag gör det sällan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0