Godmorgon kära vänner!

Igår på Ikea började jag känna av lite huvudvärk något jag sällan har! Och idag är den värre och jag känner mig lite varm. Typiskt om man ska bli sjuk nu eller bara sådär fessjuk. Får hoppas att Ella verkligen inte känner av något! Vi ska in till mammagruppen idag, ska ge det lite mer tid och se om dom blir roligare, vi är ju endå en stor grupp. Ska be BVC-tanten ta en test på Ellas öga som vägrar sluta rinna och gegga... kan ju liksom inte vara en "trång tårkanal" om det rinner eller? Det skulle växa bort sa dom men nu har det gått längre tid och det har verklligen inte blivit bättre.

Igår var vi iallafall på Ikea och fick inhandlat det sista... Vi var iväg först och hämtade vår släpkärra som vi lånat ut så vi var inte uppe förens 18.30 något men vi fick lämnat tillbaka lampan och ätit lite köttbullar i restaurangen innan vi letade upp våra saker. När dom började ropa i högtalarna att det var dax att gå till kassan kom jag på bordet! Fasen jag måste ju visa T bordet om det är nåt tatt ha. Så vi springer upp på övervåningen, mer eller mindre ensamma, bort ... längst bort till matborden och där SÅ FINT DET VAR! regält och stabilt, snyggt lackat  och stort kunde det bli! Så det var värt sputten tillbaka till vår vagn! Men vi hade ingen tid att hämta bordet tyvärr...

Men fick köpt en bra grej som jag suktat efter länge! En nattlampa SPÖKA! En fiffig liten grej ska ni veta!




Man laddar upp den lilla filuren, sen så trycker man på huvudet... Har funnits länge i Ikeas sortiment så jag e lite sen på det, men har ju inte haft behov förens nu!




Lite efterrätt unnade jag mig, min är den påbörjade såklart! Favvon morotskaka!




Några av de andra sakerna... Nytt tyg till kuddar i soffan, för att få det lite höstfint! (brukar inte gilla Ikeas tyger, men detta var svårt att motstå. Tror det passar bra till vår gråa soffa och svarta fondvägg)
Ram, älgpasta till "det injagade" i höst och såklart en liten födelsedagspresent till Leo! En jätteråtta då Godzilla inte gick hem!


Idag Nu ska jag städa här hemma och sen ska jag plöja igenom lite recept, ska baka lite till kalaset, T fyller ju år på Söndag! Han bakade ju min tårta som han påpekat sen dess ;) Vilken 7-sorters kaka är enklast? Kan ju bara baka sockerkaka, kanske kan ge mig på att göra muffins... det är ju endå samma innehåll!

Men först en alvedon och lite utfodring!

Hoppas ni får en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: Jennie(Ludde)

Hoppas din huvudvärk har försvunnit och att du mår bättre nu! puss puss

2008-09-05 @ 13:43:55
URL: http://jenniesbollplank.blogg.se/
Postat av: Lina

Det gjorde den babe!

2008-09-05 @ 15:53:43
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0