En kul grej...

hände igår... När dom sena nyheterna började ringde T:s far i panik... han skulle kolla vädret för morgondagen, något han gör varje dag. Alltid. Men så igår... var hans ljud på TV 2 borta! puts väck och fiskare som han är och rätt beroende av den dagliga rapporten, ringer han sin son.

- FUNKAR DITT LJUD PÅ TVÅÅAN?
-Jaaaa.... det tror jag
-Fan, det står över hela skärmen att jag måste ominstallera boxern...
-jasså?
-Ja och vädret börjar ju NU!
-Men tryck bara på.... (T försöker förklara...)
-NAAAJ! JAG HAR BILDEN MEN JAG HÖR JU INTE VAD HON SÄGER!!!!
-Vill du låna lite ljud då? 

T sätter sin telefon mot vår högtalare och Svärfar Tomas kan lungt lyssna på vädret och se väderflickan samtidigt!

Mycket mycket smart tänkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0