Piggelina!

Just D! Idag är det en annan människa som sitter vid datorn, igår när T kom hem hade jag planer på att hugga av mig armen för att slippa smärtan... Det är verkligen inte lätt att underhålla en liten bebis samtidigt som man är sjuk! Kännde mig så sämst av alla mammor i hela världen... Men det var som hon visste att jag inte riktigt mådde bra! Så hon var så snäll hela dagen. Senare på kvällen gjorde vi potatis och morotssopa med äppelpaj och jag kännde mig mycket piggare! Efter maten stupade vi båda i sängen... T har jag ju hållt vaken en del nu det sista så han var lika trött som jag... Så nu har hela familjen sovit 11,5 timme och alla är pigga och glada igen! Tror det är Pencelinen som börjat värka! Visst gör det ont i hela högra ansiktet men den går lätt att stå ut med. Så jag har goda förhoppningar att bli frisk i helgen.

Ikväll har jag blivit bjuden på fest till Tina där det ska firas! Vi ska Fira att Karin har sagt upp sig från sitt jobb! Haha det är lite ovanligt men alla har vi jobbat på det jobbet och ingen längtar direkt dit igen så ikväll är det party i Rolfstorp! T ska hem till en kompis som också ska fira, lite mer normal grej som sin födelsedag. Ella fick välja själv var hon ville tillbringa sin lördagkväll och valde att hänga med grabbarna, smart tjej! ... så hon ska vara med pappa och polarna ikväll.

Nu ska jag ta hand om frukosten och sen gå ut till T som försöker bygga klart Ankhuset! Går lite snabbare när han gör det ;) och det ska bli frost i helgen och det tål inte små (stora) ankfötter så nu blev det lite bråttom att få det klart! Och det kommer bli så fint! Dom får t o m panoramafönster på ena sidan!

Sköt om er vänner!  

Kommentarer
Postat av: Frida

hej lina, längesen vi sågs nu! hoppas att allt är bra med lilla familjen och att du snart blir helt bra, och per hälsar til tommy också:) får val ta och ses snart också, ha det toppen kram frida

2008-10-18 @ 11:47:50
Postat av: Margareta

Krya på dig nu..! Kram /M

2008-10-18 @ 19:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0