Idag...

Händer inte mycket i Torpa, mycket skönt! Jag sitter i min mjukisdress och har precis sett en film, diskat och vart ute en sväng och försökt få ankorna att gå in i sitt nya hus. Det funkade inte... Men ska lura dom med lite mat tror jag. Väntar på att Lillevi ska komma förbi med lite utskrivna mönster så jag kan sätta igång och sy lite. Ska ge mig på en Moopy till Ella. Hon behöver ett gossedjur som ska bli hennes. Visst fick hon fina när hon föddes men dom är nästan större än henne och fyller inte riktigt snuttefunktionen. Idag är också första dagen jag är ok i munnen efter mitt tandrotsbesvärande. Behöver nästan ta igen mig efter den smärtan...

Har fått en del barnreklam i brevlådan, mycket som är rena skiten men en del rabatter dimper ner såsom 50% på valfri vara på olika klädbutiker så ska kolla upp det tänkte jag! Man kan ju köpa lite större storlekar så har hon sen. Skulle vilja ha en fin kofta till henne gärna i grått.

Ella sitter i sin Babysitter och kollar på Rachel Ray som lagar mat... Hon sprattlar så antagligen är det nått gott! Kanske borde ta tag i nått att äta då!

Usch jag e trött idag!

Imorgon ska jag vara lite mer utvilad då ska vi ner till Läjet och träffa Jess, det blir mys!


   



Detta är en Moopy!
(jag har inte gjort dessa, utan dom finns lite överallt på nätet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0