Idag kl 10...

image176

ska bebis i mage ett träffa bebis i mage två för första gången!
Min kusin från Österrike är hemma med lilla Theo!

------------------------------------

Ska också poängtera att detta är en gammal bild! Nu är alltså bebisarna ute och 3 månader gamlal, Karin ;) Jag är alltså INTE gravid igen Karin. Så nu blir det inte några missförstånd här inte!

----------------------------------------------------------------

Nu ska jag och Elin till Serholt outlet i Horred och se om vi kan hitta nått fint från Villiage... Skulle plockat svamp ju, men känner mig inte helt hundra frisk. Sen har jag hittat en sak jag trodde jag aldrig mer skulle se till salu... Men som jag ska Ninja hem den till mig! Vad det är får ni se om jag vinner!

Kommentarer
Postat av: leia

ja ugglor är fantastiska....kanske inte dom riktiga men annars:)



haha....ja det är väl kanske lite skönt att du inte är gravid igen redan:)



Kram Maja

Postat av: Michaela

Ninja på bruden! Jag håller tummarna! ;)

Jag har packat och vägt pippisarna nu iaf, 22:- går frakten bara på! Och förpackningarna gick på 59:- styck, you do the math! =P

2008-10-08 @ 20:35:53
URL: http://elvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag sätter in dolares imorron! Hoppas kvällen är bra där uppe i Sverige!

2008-10-08 @ 21:42:23
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/
Postat av: Michaela

Gör så du, ingen brådska! =)



Den är alldeles ypperlig, tack så mycket! Dip+morötter+film, kan fasen inte bli mycket bättre! ;)

2008-10-08 @ 23:32:30
URL: http://elvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0