Idag fyller Ella 3 månader!



och firar det med att prova sin vinteroverall!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Finaste molo-overallen!



Vet du vad bruttan, var förbi en sväng på Ikea nyss och gissa vad som ligger i min hall nu?! =D

Jag köpte två förpackningar, tänkte så här att om inte du vill ha dom så behåller jag dom själv för dom var verkligen jättesöta! Dom var mindre än jag trodde så frakten skulle inte bli speciellt dyr, tror det skulle landa på 22 eller 33:-!



Förresten, inne på HM så såg jag trumpette-look-a-likesen och tänkte på dig. Knäppte kort på dom åt dig om du vill se? =P Eller har du kikat själv i butik redan?

2008-10-02 @ 18:32:34
URL: http://elvinsmamma.blogg.se/
Postat av: mamma

Ella blev Jättesöt i sin nya overall.Hon är en riktig Soker topp.Puss från Mormor.

2008-10-02 @ 19:49:15
Postat av: Lina

Det såg hon allt att det var en rosa Molo! Vad du kan! Underbara människa som varit på Ikea! Har du skickat skorna? Annars skan du ju samfrakta vettja! Jag håller koll på mina auktioner nu... Skickar du kläder i vadderade kuvert? Eller vanliga? jag har köpt små vadderade, men ett palgg skulle lätt funka i ett vanligt kyvert med papper om sig... vi snackar strl 50 ;)



Hör av dig om frakten så sätter jag in money ikväll!Ska packa och väga här sen så fort jägaren är hemma och kan ta lillan... tack för pippisarna.

2008-10-02 @ 19:55:12
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/
Postat av: Michaela

Hihi jaa den rosa lurven är så himla fin, jag ska absolut ha en sån den gång jag får en tös! =)

Jag skickade ju skorna tidigare idag, typiskt nog..

Jag använder mailingbags när jag skickar, absolut det smidigaste alternativet! Plus att man får ner vikten och därmed frakten!

Sök på mailingbags på tradera så ser du vad det är, annars finns dom till bra pris på Magasin Glag, minns inte adressen men sök på google så hittar du det nog! Jag fick just en laddning därifrån igår med 170 påsar för 266:-, ca 1,30:- per påse. För mig är det värt dom pengarna eftersom jag skickar så pass mycket och får sitta flera timmar och klippa, tejpa och paketera annars!

Ett lite billigare alternativ jag kör med när mailpåsarna är slut är hundbajspåsar! I med plagget, vik ihop och tejpa ett-två varv runt! På med adresslapp och skicka!

Att skicka i vanliga kuvert är inte att rekommendera då dom går sönder lätt när det är kläder i, skickar man ändå i kuvert så bör man tejpa runt alla kanter och hörn!

Vadderade kuvert är super om man har något lite mer ömtåligt, som tex dina pippifåglar. =)



Jag packar ordning fåglarna sen när skrutt har somnat, så hojtar jag till om frakten! Ville du ha båda förpackningarna?

2008-10-02 @ 20:49:50
URL: http://elvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Lina

Vi tar båda gärna :D, så hojta till om frakten... Får ha dom i granen annars. sitter med betaldosan i högsta hugg nu och betalar lite här och där! Okej då är jag med... Special Tradera påsar minsann... ja dom hittar då på ;) Adresslappar får jag nog införskaffa märker jag, bokhandeln? Vi får ju mycket paket till jobbet, funderar på att återanvända dom... ska se om dom kan lägga undan några till mig. Fårse hur mycket jag kommer lägga ut här i framtiden... men det e roligt så in i :)

2008-10-02 @ 21:00:49
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/
Postat av: Michaela

Använder man mailingbags så behövs inga adresslappar, då är det bara att skriva direkt på påsen. När jag använder bajspåsar så skriver jag bara på vanligt vitt papper och tejpar fast! Billigt och bra ;)

Usch vad äckligt det låter med bajspåsar.. Men dom är ju faktist tomma =P

2008-10-02 @ 21:10:06
URL: http://elvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Zzara

Såååå sött!!! Älskar hennes vackra ögon =)

2008-10-03 @ 12:46:04
URL: http://zzarazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0