Ett litet steg för mänskligheten...


men ett stort steg för mig! Jag kommer i några av mina sommarkläder wohooo! dom som hade vart sköna att ha när man kom hem från BB och det var 30 grader ute, Men det är alltså nu som jag kommer i dom... Bättre sent än aldrig som dom säger... Skulle jag tagit bilden från sidan hade den visat en helt annan bild men det skiter vi i nu ;) Det viktigaste är att jag kom i kjolen! Hur såg jag ut när jag kom hem undrar jag nu och det vill jag inte veta...? För inte märker då jag var kilorna ramlar av någonstanns... Eller rättare sagt jag ser iallafall vad dom inte har "ramlat" av mig... crap!

To be continued...

Kommentarer
Postat av: Michaela

Duktig du är, jag kommer fortfarande inte i mina gamla kläder och det är 16 månader sedan ungen ploppade ut! ;)



Förstår precis vad du menar med frakten, såna saker kan vara riktigt irriterande! Jag vann en filt exempelvis och hon skulle ha 49:- i frakt för den! Alla andra likadana som låg ute skulle ha 22 eller 33:- men hon envisades med skrymmande och emballagekostnad och gud vet allt.. Så jag fick ju betala det och filten som jag tyckte jag fick till ett fyndpris vart inte så billig till slut! Kan tillägga att den var verkligen inte alls skrymmande när jag fick den.. Suck!



Men det är bara att stå på sig, oftast kan man fråga hur dom har packat och kanske tipsa om något annat sätt. Man ser många nybörjare som packar "fel" och de flesta blir glada över tips! Eller låtsas vara glada iaf ;)



Pippisarna skickades igår så du borde ha fått dom idag!

Jag sitter på skolan nu jag, har lunch. Får passa på att låna datorerna då, måste ju försöka hänga med i bloggvärlden så gott jag kan! =)

2008-10-15 @ 12:48:15
URL: http://elvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0