Efterlängtad...


 

Gina Tricot har öppnat en webshop, ni har väl inte missat det va?


Kommentarer
Postat av: Michaela

Hallå där! =)

Haha ja det var så jag tänkte ungefär, vem fasen skickar handskrivna brev nu för tiden!?

Jag köpte inga pippisar åt mig själv men jag funderar starkt på att göra det! Jag har en vas med kvistar i som det är små lampor på, tror nog det skulle passa in några småfåglar bra där!



Jag skulle också vilja kunna virka och sticka, finns så mycket fint man kan göra! Har tur jag har en svärmor som kan göra allt sånt istället! =)



Jag ska försöka skriva lite i bloggen ändå trots att datorn är borta. Helt ärligt har jag kunnat kolla lite bloggar varje dag på antingen skolan eller hemma hos min mamma. Men har inte haft riktigt ork att uppdatera min egen! Men nu har jag vilat en vecka så nu ska jag väl banne mig kunna fixa någon liten uppdatering då och då =)

2008-10-20 @ 13:23:13
URL: http://elvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Jessica J

Hej gumman!

Måste få prova din kamera, vi är oxå ute efter en ny. Kram o hoppas lillan är bättre

2008-10-24 @ 11:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0