02.33

och samma visa som igår... fast nu har jag suttit i soffan och ojjat mig för att inte väcka resten av familjen. En av dom vaknade iof, katten! Så han sitter här och tittar på mig och undrar vad jag gör uppe. Har precis letat igenom medecinskåpet i min värkabstinens. Hittade Kåvepenin som inte var uppättna sen sist jag hade bihåleinflammation... Jag kännde mig som en knarkjunkie på avväjjning när jag stoppade en i munnen.... Det stod att det funka på tandvärk eller bihåleinflammation + att det var fint för ammande. Det fanns tillräckligt för en ny kur på 10 dagar... en ljus i mörkret.

Jag skojar inte om jag säger att detta jag genomlider nu är lite lite värre än alla förvärkar i världen..

Jag grät inte en enda gång under min förlossning, faktiskt bara i början och i slutet... Glädjen av att bli igångsatt och glädjen av att se skruttan! Det är annat nu... Kanske har jag blivit vekfis efter den resan eller så är detta bland det värsta jag varit med om!

Funderar snart på om en alien ala Arkiv X hoppar ur min käke eller så är det min brist på sömn och pillertrillande som talar... Men jag skulle inte bli förvånad så som den kommer och går den JÄVLA SMÄRTAN!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

UPDATE: Har precis pratat med 0771 299 299 och mer eller mindre fått konstaterat att det är bihålerna som krånglar! Jag ska nu istället äta Ibumetin som är bättre än Panodil, använda nässpray och dricka mycket! Röra på mig och sova sittandes. läste även på i min läkarbok här hemma att det är vanligt att "snoret" kan ge inflamation i en tandrot! Tjena, antagligen det jag har då ja! Så eftersom jag varken har Ibemutin eller nässpray så har jag tagit en ångande dusch och nu festar jag till det med en cider från Herrljunga! En brasa är tänd och kl är 04.40 och jag kommer vara helt död hela dagen imorgon.

Kommentarer
Postat av: Charlotte Jönsson

Krya på dig!

2008-10-17 @ 07:17:25
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/
Postat av: Jennie

Men lilla gumman!! Jag lider med dig. Jag jag kan tänka mig hur du hade det i letandet efter piller med tanke på hur du blev igår när du tappade ett under kylen ;)

Hoppas du blir av med det snart!! Puss puss

2008-10-17 @ 08:40:18
URL: http://jenniesbollplank.blogg.se/
Postat av: Lina

Möjligt att jag såg döden i vitögat där ja... Fyfasen vilket natt! Men nu har jag Ibumetin och nässpray så nu har det lättat lite... ska nana så fort Ella somnar.

2008-10-17 @ 09:19:13
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/
Postat av: Carro

Kämpa på tjejen, vill ju att du kommer med på lördag kväll...

2008-10-17 @ 09:29:08
Postat av: Lina

jobbar på det...

2008-10-17 @ 12:00:07
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/
Postat av: zzara

men min lilla pillerknapare.. =) hoppas det blir bättre o att du fått dig nån sömn...

2008-10-17 @ 16:45:11
URL: http://zzarazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0