Vänt på dygnet!

Har man nog gjort om både unge och mamma är vakna halv 1 på natten och sen sover till halv 11 utan att vakna! Men jag mår så bra i ryggen så det är skönt att ligga läänge i sängen nu! Får skylla på det! På tisdag ska jag dit igen och det ska bli så jäkla gott! Det är synd att det ska kosta så mycket pengar bara, men det får det tusa(e)n vara värt! På Tisdag har jag även en inbokad lunch med en gammal goding! Jag och Ella ska mysa med Lina, inte jag i tredje person utan en annan Lina! Kattvakt Lina...Hon bukar ta hand om Leo om vi behöver ska åka bort! Men det är inte därför vi ska träffas utan för att Lina är en riktigt kul tjej som jag inte riktigt hunnit med nu med bebisar och hus... finns ganska många människor(läsare) som jag inte hunnit med särskillt bra! Det ska bli bättring jag lovar! Men nu är det så att det är en liten fiskorv som behövt mig mer... På tal om Ella så har hennes hår börjat växa... hon har ju slitet ut en del men nu börjar det komma en del på hjässan, och hennes ögonfransar... lika långa som pappas nu nästan! Behövs ingen mascara där inte! 

Mitt hår däremot det ligger lite här och där i huset, framförallt i sängen och i duschen! Maningen gör att man tappar sitt hår och det kan gå riktigt bad om man har otur, kanske inte bli så illa som Britney men typ...Som Leo kanske?  Nä ska inte skoja bort detta... det liger tover med hår här och där! Jävligt jobbigt! Det bara ramlar av! Vad gör man t det? Kan man äta typ nån ört?


Ella är ingen bebis längre, eller det är hon ju men rörelser och uttrycken gör att en liten personlighet börjar så smått göra sig till känn...Speglen, tv:n, och brasan är riktigt roligt att titta på! Då blir det många minspel. Se bara på den här!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag tappade också grymt mycket hår de första månaderna jag ammade. Både handfatet och badkaret proppades igen flera gånger om och jag var fasen riktigt rädd varje gång jag tvättade håret!

Det började gå över när Elvin var sex-sju månader har jag för mig så ge inte upp! =)



Förresten, katvig-tröjan jag snackade om i förra kommentaren.. Glömde säga att den var på rea och kostar 60:- =)

2008-11-21 @ 11:26:49
URL: http://elvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag är med rädd när jag ska tvätta håret! Speciellt eftersom jag brukar kamma ut det med balsam också... skräcken ögonblick när man tittar på borsten.. buhäääää!!!!

2008-11-21 @ 12:12:55
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0