Sol ute!

Men inne har vi inte gått upp ännu! Ella var inte sugen på att gå och lägga sig igår och sen var det roligare att vara vaken och uffa inatt än att sova... så vi är lite möra idag! Jag har flyttat datorn till sängen och blir här nog en stund... Ella har lärt sig somna på sidan nu...den allra bästa sovposition, hon är nog lite lik sin mor endå :D Så nu ska jag och Ella surfa lite tills hon somnar om igen!



Linslus!


Igår var jag inne och handlade mat till på lördag! Nu är det bestämt vad tjejerna ska få smaka! Kommer bli super! Har även bestämt efterrätt! Köpte rött vin så något som passar till det blir det :) utan att avslöja för mycket hehe
Jag bestämde för ett tag sen att jag skulle göra egna julkort iår! Hittade lite fina saker som får funka som dekoration. En ask kommer från Rusta den andre från Netto! Tillsammans ska det bli egenknåpade julhälsningar till nära och kära! När jag får tid och lust!




Resultatet får ni se en annan dag!




Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilken söt liten tjej! Julkorten blir nog jättefina!

Lotta!

2008-11-13 @ 19:41:13
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0