Röd om näsan!

Oj oj oj vilken härlig helg vi haft! Ska ladda upp lite trevliga bilder men först måste jag berätta hur duktig jag har varit! Svärmor och jag har precis gått en långpromenad runt Norra Näs, eller runt halva Näs... Men jag har iallafall vart ute och gått en långpromenad. Det är det jag vill säga med mitt inlägg! Det var verkligen välbehövligt och efter fick jag varm choklad med bullar och äppelpaj! Så gott! Nu ska jag hoppa in i en varm dusch och tända upp alla ljus jag har i huset! Får nämligen inte elda i öppna spisen för murar´n har vart här och ökat på sten runt vår skorsten. Så eldförbud i två dagar, typiskt nu när det är så kallt!

Hörs om en stund!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Man blir ju nästan beroende av att få elda i kaminen när man har en!

2008-11-18 @ 07:51:56
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0