Regn regn regn...

Trist! Men det finns väl inget dåligt väder... det är väl det man ska intala sig själv nu när man är mor! Igår blev iallafall vår hall klar! Äntligen efter flera veckor med funderingar hur jag ska få ihop möbler med tapet och saker!
Så igår kom jag på det! En klädhängare från Rusta var den sista pusselbiten! och den som löste hela grejen. Och såhär blev det! Jag var så nöjd igår att jag tände alla ljus och bara satt i min trädgårsinspirerade hall och bara myste!

Bänken är ett gammalt loppisfynd som min mor gjort och som stått i hennes trädgård och behövde lite nya vit färg. På den står två svarta ljusstakar köpta på Gekås för några år sen. De tre korgarna längst ner på gaderoben kommer från Jysk!

Den vita krukan hittade jag på Blomsterlandet och får sällskap med tre stora blockljus från Ikea. Hjorthuvudet har fått sin plats ihop med klädhängaren från Rusta. Under har vi en korg för vantar och mössor. Svart spegel kommer från en Auktion och nedanför den står en trädgårds buxbom med ljusslinga från Gekås och Hinken som jag budade hem för 40 kr har både funktionen kruka och förvaring.

Nu är det bara mitt lilla träd som ska sprayas en gång till innan det ska hoppa ner i den vita krukan ihop med lite mossa och pynt! Nu har jag samma problem som vanligt bara, vilken accentfärg ska få pryda hallen? Jag gör det enkelt för mig nu till jul och väljer rött... Säljer Village fortfarande det där fina dörrmatorna med texten välkommen?






Kommentarer
Postat av: Carro

GUUUU va fint - jag är supernyfiken på att få komma hem till dig på lördag!

Jippie!



Hur går det med matlagningen ;) ?

2008-11-11 @ 13:57:46
Postat av: Lina

Du påminn mig inte... Jag har inte tagit in det i min hjärna ännu... så det är inte under bearbetning så att säga... men nu blev jag lite stressad... nått ska jag nog kunna få ihop sen om det går att äta, men du kan väl le och se glad ut endå ;)

2008-11-11 @ 14:13:45
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/
Postat av: Jennie

Åh det blev jättefint!

2008-11-11 @ 20:22:33
URL: http://thelindbloms.blogg.se/
Postat av: Jennie

Så mysigt och fint det blev!

2008-11-12 @ 08:17:05
URL: http://jenniesbollplank.blogg.se/
Postat av: zzara

Du ska vara supernöjd!! Det blev toppensnyggt!!! Är allt lite avis.. =)

2008-11-12 @ 19:45:33
URL: http://zzarazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0