Ladda in bilder...

Skulle jag gjort igår eftersom jag fått min gamla kamera tillbaka från Tina som var här i lördags... Glömde ju den hos henne sist! Blev helt tokig här igår när jag inte hitta sladden till kameran... visste ju att jag lagt den vid datorn.. skäller och surar ihop och letar som en tok i både sladdlåda och under soffan i tron om att katten hade något med det att göra! ev T!

Snygg jag e som nu noterar att sladdjäveln sitter i datorn.. HAHA! Sladden har jag blandat ihop med de nya kamerans sladd som visst funkar till båda mina kameror... Även fast den ena är en Avant och den andra är en Sony och det typ skiljer några tusen emellan, dock inte på sladdarna! Jaja man får väl se att det bara är praktiskt att ha en gemensam sladd! I vilket fall som helst så kunde jag ju kanske kollat på det mest väsentliga stället en datorsladd kan sitta! Trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0