I mitt julklappsträd!


Vill jag ha en fin slinga, dessa kommer från Rusta och kostar från 69 kr-299 kr, får ta mig en tur dit idag! Dom finaste brukar ju gå åt fort! Vi har hittat ett träd nu som ligger inne och torkar i hallen. Nu fattas bara lite färg eller om jag behåller det som det ser ut, har inte riktigt bestämt mig där än. Trädet är lite avlångt nu, jag hade mer tänkt mig ett stort med breda grenar...Men tanken funkar ibland inte ihop med verkligheten. Trädet ligger i hallen och jag studerar det hela tiden om det är det rätta eller inte... Snart är det dax att köpa dom små paketen som ska hänga i grenarna och det är ju det roligaste!

Kommentarer
Postat av: Maria

tiihii.. rusta.. soo booring.. men ibland så kan man hitta lite stuff.. kul blogg fina lina=)

2008-11-05 @ 13:59:01
URL: http://mariarivero.blogg.se/
Postat av: emma

2008-11-06 @ 15:07:00
Postat av: Emma Wikner

Hejsan.

jag kommer absolut följa din blogg, det är roligt :) Erat hus har blivit jätte fint föresten, går ju där förbi lite då och då :)

kram emma

2008-11-06 @ 15:08:13
URL: http://aliceochwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0