Halloweenfest!



I lördags hade vi en kanondag! Vi höll först på hela dagen med huset. Fick gjort massa bra och fina saker. Senare på kvällen var det dags att svida om till fest i Morup! Vi hann tyvärr bara med T:s sminkning innan det var dags att åka till festen. Men jag tycker han var läskig för oss båda. Anna och Markus hade lyst upp sin väg med Marschaller så det skulle bli enklare att hitta... riktigt fint! När vi kom in möttes vi av ett jättebord som var uppdukat för Hallloweenparty! Dom har precis flyttat till en stor gård och ska man ha en Halloweenfest så är det i deras hus! Tända ljus i alla rum... jag tror jag fick det till 11 rum på nerderplan och 3 rum på övervåningen. Ett väldigt stort hus så att säga! Vi fick ocksåträffat massa kul människor under kvällen! Markus bröder inkl han själv pratar riktig Morpekanska och det är så gott att lyssna på! När klockan var 01.00 tackade vi för oss, då hade vi vart uppe läänge! En riktigt lyckad kväll blev det!

Jag hade med en liten present till värdparet bestående av massa gott från Ica! :D Tapernad, oliver, basilikaolja, limesalt och örtkex. mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0