V 36 och 36 dagar kvar... och bebbens BB Hout Couture!

                 image198
                 image199




Hej allihopa! 
Mitt internet funkande inte i helgen.. ska se om jag kan få ordning på den ikväll! Nu är det fyra små veckor kvar för mig T och bebben. Det börjar faktiskt märkas nu att det är nära... Svullna vader och stick i fingrar och svullna fötter, och mina stackars trampdynor får ta en del "tyngd". Helgen har varit varm och härlig och jag har lyckats få lite sol! underbart! Min misslyckade brun-utan-sol-behandling är som bortblåst! 

Jennie! jag har även börjat packa väskan... Ska tvätta lite babykläder till BB ikväll... Här är litet smakprov på lillfisens Hout Counture plagg... har två 50 och två 56, men inga 52... typiskt! H&M idag kanske.. måste få köpt sockar med... Som ni ser är det svårt med färger och så när man inte vet vad det blir! Men grönt och orange känns ju rätt unisex, och sommrigt! Den svarta bodyn kan ni ju gissa vem som inhandlat! :) 

Återkommer senare med mer info...
  
   
                image200
                image201
      image202
      image203



I väska ligger nu: 

2 stora kexchoklad!
En halvt uppäten gott och blandat!
2 bodys
2 byxor
1 par bebissockar
tofflor till mig
en handduk i strl mindre
bindor i strl större
laddare filmkamera
filmkamera
kameraladdare
2 små nappar
mjukisbyxor
ett linne


ännu inte nedpackat:
Neccesär
amningsinlägg
schampo/duschkräm
tidningar
spel helst frågesport
bok, tips? 
plånbok
luvtröja
T-shirt till T
kameran 
frukt

Säkert missat nått... uppdaterar isåfall! 




Kommentarer
Postat av: Zzara

Ja nu börjar det allt närma sig.. =) spännande spännande... ska bli roligt o se vad det kommer ut för nån liten sötis.. =) haha den svarta bodyn va klockren!!
tips på böcker kommer här... Ps. Jag älskar dig! (svinbra ska den va, har inte läst den än, jennie har den. hehe ) En sorts kärlek ( läser jag nu, svinbra, kunde inte slita mig från första kapitlet!!)

2008-05-12 @ 11:13:31
Postat av: Lina

oj, låter som bra och passande böcker för ett BB-besök!ska googla dom!
Jo visst närmar det sig! Kommer nog sakna magen lite sen.. man vänjer sig snabbt med att ha någon därinne!

Puss

2008-05-12 @ 15:45:18
URL: http://linasvilladesign.blogg.se
Postat av: lotta

den svarta var häftig!

2008-05-13 @ 09:32:45
URL: http://lottajohansson.blogg.se
Postat av: Jennie/Ludde

Håller med Sara om att det är spännande nu =)
Nana na na nana nanana Boktipset, hehe: PS. Jag älskar dig! (skitbra! kunde inte sluta läsa) Stieg Larssons Millennium böcker har bara läst (1:an) Män som hatar kvinnor och (2:an) Flickan som lekte med elden. Båda är kanon bra så nästa projekt blir (3:an) Luftslottet som sprängdes.

2008-05-13 @ 19:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0