Tårta på posten!

image250


Idag fick vi en tåta till jobbet, eller en tårt-låda... med alla ingredienser för en smarrig tårta... Det var Reklamförbundet som firade sin nya grafiska profil med att ge alla reklambyråer varsitt egna bak-set att slänga ihop! Kul idé! Påkostad men jäkligt kul!

Kanske skulle snott med den hem... Jag som måste göra marängbottnar till min morsdagtårta imorgon. Superavanserad tårta (tycker jag) men den innehåller mycket ägg... och det har vi massa just nu.. så det är bara   för mig att baka...

Tänk nästa morsdag får jag med äta tårta och fira!

För en liten stund sen grillade vi... Fick se T en snabbis... Men nu är han ute och bygger igen! Ännu är han inte trött på det! Klockan är 22.57 och jag fattar inte vad kvällen har tagit vägen! Själv har jag pysslat och diskat, lagat mat och tagit tvätten, fjäskat med grannarna och gett dom massa ägg, klippt syrener och satt i en vas. Bloggat lite och nu ska magen, Leo och jag hitta en bekväm ställning och förhoppningsvis somna gott! T dyker nog upp när gipsen är slut...

Natti natti! ses imon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0