pappapresent!

Tänkte ge T något kul på BB, så jag måste börja spana lite, behöver verkligen inte vara något dyrt... men något med tanke. Gärna något han kan ha använding för i sin nya roll.. Var inne på en snygg väska... Nu har han en ryggsäck till jobbet som hängt med ett antal år och ser riktig sleten ut... En bra väska kan han ju också behöva om vi ska göra något eller om han inte vill ha min limegröna skötväska... 

Kollade på denna: 

                         image217

Hittade den här tröjan... rätt kul men lite lite elak... Man beställer sin egna på www.barnpresenter.se

                             image216

Eller räcker det med att han får en bebis? Jamenar det är ju endå jag som ojat mig i 9 månader ... Han borde ge mig VÄRSTA presenten.. ok då har jag några små förslag:


                 image218
En ny cykel, varför inte... 


Eller mest vill jag ha...

                    image221

En resa till Grekland älskling! 

Det är väl inte så mycket begärt.. efter mitt slit...






Kommentarer
Postat av: Jennie

Vart tänkte du cykla med den cykeln då? Från Torpa till stan? Eller varför inte uppför backen till ert hus? hihi :-)

2008-05-16 @ 22:09:46
Postat av: Lina

har ju stranden 10 min bort... 20 min med gång... men det dröjer la innan jag får användning för den... så en resa hade vart mest perfekt, haha

2008-05-17 @ 10:12:31
Postat av: Jennie/Ludde

Jag tycker att Tommy ska få någon liten grej som har stått ut med dig och dina gravid hormoner i 9månader ;)
Puss puss

2008-05-18 @ 21:08:28
Postat av: Lina

Men vad för liten sak kan jämföras med det... ? ska klura...

2008-05-19 @ 08:12:15
URL: http://linasvilladesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0