Lunchdax! och bla bla bla

                      image228

Det är ost i också... 

Föräldrargrupp idag, + 1 kilo till på invägningen igår total +13, mina värden var bra som vanligt! Har säkert att göra med alla godsaker jag trycker i mig! 

Frågade hur det funkade med kräftor och amning, var lite orolig inför den årliga kräftskiva... i september... Men hon sa börja redan nu att vänja bebben med kräftor ät lite då och då... Sen sa hon du behöver ju inte äta ett kilo... på en gång! Har hon aldrig varit på kräftskiva människan????.. förstår hon inte att det e precis vad man gör... Så T,  ge mig kräftor nu! Måste börja öva...

Idag är det föräldrargrupp och lära sig andas rätt tekniksövningar... Ikväll ska vi skruva ihop bebbesäng och på Tisdag ska vagn och bilstolen hämtas! Sen ska jag ladda tills den tittar ut.

Det går undan där hemma med! Får gå ut och fota i veckan så ni får se hur det ser ut nu! Elektriken kommr ikväll och gör det sista, sen så skulle målaren komma och spackla förhoppningsvis i veckan.. 

Oj nu blev jag trött, jäkla kebabrulle.

Ha en bra tisdag! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0