kanonhelg och bla bla bla

Sitter på jobbet nu och längtar ut! Helgens väder var helt otroligt! Jag har haft så mycket energi och grejat för fullt!
Läste precis på Aftonbladet att helgens väder kommer bli lika fint om inte bättre! Underbart! 
Det har varit full rulle hemma med besök också! Kul! Många som är nyfikna på utbygget! Jag går runt på tomten som en turistguide och visar stolt upp allt T och (jag) pysslat med... 
han tycker det är så kul att greja, igår fick jag inte in han till stan för pizzakvällsmat utan han nöjde sig glatt med Cornflakes och macka, bara han fick hugga lite mer ved. Då var kl 20.00 och jag tyckte det var roligare att sitta och lipa till Rasmus på luffen... min astrid-favvo-film nu! Har nog aldrig sett filmen innan! 

Imorgon är det dax för ny koll och viktmätning, burr! Såg en dubbelhaka imorse... Eller jag har ju sett den innan med men inte framifrån.. mer när jag vridit huvudet... jaja... den är ju inte där för att stanna! 

Men iallafall efter MVC-mötet så är det föräldrargruppsdax! Undrar hur många det blir? Sitter man i ring och andas eller i en skolbänk? Som tur är ska vi ha vår barnmorska i kursen, glada Tina! Hon e bra! Lite snurrig men bra! 

Igår och idag har bebben rört sig som aldrig förr, har mest legat och latat sig innan... men vi buffade en del igår för T ville säja hej! Då sparka hon/han tillbaka mot hans hand! mysigt! Det blir rätt verkligt då! 

Idag går jag in i V35 35+0! Galet! Kanske borde packa den där väskan alla snackar om! Jag e usel på att packa väska till mig själv när jag ska bort... Nu ska jag packa för 2 1/2 ifall T får sova över... Känner mig ännu inte nervös över maratonlopps-förlossnings-heatet! Kanske blir det efter imorgon eller efter besöket på förlossningen...
Ska man ha bedövning? Eller lustgas kanske? Jag e mest nojig över att spy för första gången i mitt liv... Hur undviker man det bäst? Min fobi nummer två alltså (nr ett är min smörja-in-mig-fobi)

Kanske kan skämma ut T lite i försäldrargruppen och fråga hur stor procent som spyr under krystvärkarna? 

Nä nu är det dax för ett extra tuggumi och jag tror nog att min pdf är klar att skicka till kund! 

Hej på er! 



 

Kommentarer
Postat av: Jennie

För fan du måste packa väskan nu Lina! Gör i alla fall en lista med grejjer du ska ha med dig! Jess födde Fenja 3v för tidigt, tänk om det skulle hända dig! oj oj ;-)

2008-05-05 @ 20:08:20
Postat av: Lina

VET!
Ska hem och tvätta lite... Borde verkligen packa den nu... Kanske ska ha den i bilen sen... fall det händer här på jobbet! Måste köpa sockar till den lilla/lille...

2008-05-06 @ 13:26:06
URL: http://linasvilladesign.blogg.se
Postat av: Margareta

Nu får jag allt ge mig till känna Lina...för jag har varit här inne ngra gånger nu..!!Spännande nu, för det börjar ju dra ihop sig..Vill önska er såå mkt lycka till i livet, o ser fram emot underbara bilder längre fram!! Kram Margareta

2008-05-06 @ 19:26:26
Postat av: Lina

Hej Margareta! Kul att du följer mig, magen, djuren, huset... Det börjar verkligen närma sig nu! Blir väl ännu mer verkligt efter besöket på förlossningen när man ser rummen och alla apparater!

Lovar många spännande bilder framöver!

Kram

2008-05-07 @ 08:52:59
URL: http://linasvilladesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0