Känns som fredag...

Idag, typiskt! Mycket på jobbet, jag som var så trött imorse... Men om en vecka så ska jag vara hemma. Jag har aldrig haft mer än 4 veckors ledighet i ett sträck, någonsin. Tänk om jag går över tiden i två veckor, vad ska jag göra då? 

jag har lite projekt inplanerade de två veckorna hemma... Som måste fixas innan fisen anländer...
1 Städa ur bilen så den ser ut som ny, typ.
2 Städa huset
3 Spjälislakan tvättat och bäsekläder tvättade
4 Skriva en telefonlista till T så mina underbara vänner får sin nyfikenhet stillad.
5  Sy en Leandervagga, se nedan. Prickigt tyg är inhandlat... (1 vecka bara där..)


image239
6 Äta pasta
7 ev läsa på om jag vågar...
8 Hoppas på att inte gå över tiden.


Imorgon ska jag besikta bilen kl 08.20 så jävla askul! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0