Juice och kudden...

                                              image196  
                                  image197


Igår var jag inte piggast! Vaknade och mådde toppen, "hoppade" in i duschen och åt frukost, sen tog batterierna slut. Blev illamående och väldigt snurrig. Men åkte in till jobbet, men åkte snabbt hem igen. Fick i mig en ramlösa på vägen hem. Jag tror jag druckit alldeles för lite och bara behövde ta igen mig, för jag drack massa juice när jag kom hem... och somnade strax efter... sen var jag rätt lam hela kvällen... T var inne och köpte min favvispizza Rembranth från Stantons till mig. söt! 

Idag mår jag bra igen, men är lite slö... Kanske inte så konstigt egentligen 39 dagar kvar nu! Man bär ju runt på 12 kilo och sover dåligt, kissar mer än jag dricker tydligen så jag får skärpa mig! 

Min mobil har lagt av också, så man kan säja att våra batterier tog slut samtidigt! ;) Får gå och köpa ett nytt idag på lunchen! 

Ha en bra fredag! Idag kan man väl inte göra annat än att grilla! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0