Detta hade jag när jag var liten...

                                              image174
Bambifilten har alla mina kusinbarn haft och den hade jag när jag var liten... Även den vita åkpåsen har varit utlånad i 25 år... Kul att jag nu ska ha det till mitt barn!
Har inte mycket grejer kvar sen jag var liten så detta var en glad överaskning som Lindbergs kom med idag!

Kristina var också med, hon bor i Österrike annars! Kristina ska ha en liten pojke två veckor efter mig! Henns mage var så fin! Jag tyckte nästan hon var större än mig.. men nu när jag ser bilderna så tror jag nog att jag har rätt så fel!Man ser nästan hur sprattlig hennes kille är och min bebbe mer lagt sig till rätta och bara jäser och har det gott!
Även här syns en antydan till ölmage på mig! haha. Nästa gång vi ses har vi bebisar! Spännande! 


                                                     image175
                                                     image176

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0