Sen sist...

Jag det har ju gått en tid sen jag uppdatera... Har haft lite och mycket att göra.. när jag haft minde att göra har jag tagit igen mig efter att det varit mycket att göra... Har vart rätt trött, mycket som händer i kroppen! Men det är samtidigt väldigt spännande!

Ni får gärna gissa på om ni tror det blir en tjej eller kille...

Vi har påbörjat utbygget på vårt hus. Äntligen! Det ska bli dubbelt så stort! Vi har behövt gräva bort hysteriskt mycket jord och bröte... då blir man ju rätt beroende av grävkillar och annat folk! Men nu är vi på g! En ny entré, sovrum och ett litet bäbisrum blir det! Ovanför bäbisrummet kommer det bli ett loft för våra gäster! Jävla trist med snön bara, vi hade tänkt gjuta grunden nu men istället får vi vänta lite. Det får ta sin stund! Utbygget påverkar som tur är inte hur vi bor nu utan vi kommer slå ut en vägg sen och binda ihop det två... ja ni får se sen när jag orkar palla mig ut och ta bilder... Nu är jag alldeles för klumpig för att klampa runt i snön!

Bilder kommer snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0