Hormonerna leker med mig!

Jo men idag var det NOG MVC-besök! Imorgon kl 10.00 men som tur var kollade jag min almenacka så jag slapp höra!
- Oj, är du här iag, det är inte förens imorgon du har tid! TUR DÄR!

Så jag åkte med sur min till Försäkringskassan för DOM skulle nog kunna muntra upp mig, YEAH RIGHT!
Möts av en kvinna i dörren, som ska släppa ut en gobbe.

-Vi har stängt, bara öppet tisdagar och fredagar, men du kanske kan ringa oss?
-aaaaaaa det försöker jag men 230 andra pers försöker också!
-Då får du läsa på Internet och se om det funkar... för på fredag är det ju midsommar så då har vi inte heller öppet!

Var så jävla sugen att låta vattnet gå på hennes foppatofflor!

Sen kom jag på att jag hade ju vårt eller T:s presentkort med mig, så jag tänkte då ska jag sörjeshoppa den där jävla kaninlampan som jag suktat för! In till Duka/Önskebutiken/Cervera eller vad fan stället heter...
RÖD/GRÖN/ROSA/BLÅ kanin står upprddade så fint på hyllan... Men ingen vit!
Springer till Kassan (vaggar)
-Har ni möjligtvis någon chans till att ta hem en vit kanin?
-Den finns inte i vit!
-jorå det ska den göra!!!!
-Ja just D, det är ett annat material så den är mycket dyrare.
-Skit samma!
-Det kan bli till hösten då!
-Hösten!!!
-Ja vi får köra en sammbeställning med andra varor från det företaget!
-Suck!
-Men jag ska kolla i skylten...
-Ja det hade vart ASbra! (försökte se sådär överlycklig ut)
- TITTA HÄR! Vi hade en vit i skylten! (Bakom all annat bröte som ni har. där ja.. tänkte jag tyst)
-DEN E MIN!!!

Så för 15 kr blev den lilla Kaninen min! Presentkortet täckte nästan hela kaninis!

Visst e den läcker!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0