Tur i oturen!




3+3-lådig byrå i lackerad valnötsfanér, B 219, D 47, H 85 cm Byrån som vi måttat efter, fanns kvar ett utsällnings ex för halva priset! Hoppas den inte är helt repat nu bara! Så för 4000:- så kan vi hämta den till sovrummet, färdigmonterad!
Det coola med den är att den är så lång!

Sen ringde jag Jysk ang mitt klädskåp och där fanns två kvar, en uppsatt i butik och en på lagret! Så jag frågade om den skulle komma på rea, ja om två veckor, så stor chans att dom fanns kvar då! Och det skulle bara vara 400 kr, rabatt så nu har vi det vita skåpet Annika med!

Lina glad!


Kommentarer
Postat av: hanna

jag provade promenad när jag vänatade alicia..två dagar innan bf gick jag runt halva varberg..sen åt jag sushi på kvällen ganska starkt..och vips morgonen efter satte det igång och på kvällen dagen innan bf var hon ute..kanske värt att prova..kram..

2008-06-23 @ 12:14:48
Postat av: Lina

Men det e så lång att gå in till Varberg! Nej men seriöst, jag får väl äta upp nu att jag inte vart nån vidare motionär! Fast jag har endå gått en del... Iallafall inte legat på soffan... som man skulle önskat! Skia jag göra sen! Massa! Har du hör det där med annanas då?

2008-06-23 @ 12:18:07
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/
Postat av: Jennie

Lina sushi är det godaste som finns (och pizza) så prova detta tipset! Kan jag lova att jag hade gjort iaf!

Fan nu blev jag sugen, orkar jag åka in och köpa sushi till lunch tro...

2008-06-23 @ 12:18:46
URL: http://thelindbloms.blogg.se/
Postat av: Jennie

Har du gått endel?? Que?

Du snackade ju häromdagen om att du inte orkade gå till brevlådan? hehe

2008-06-23 @ 12:20:10
URL: http://thelindbloms.blogg.se/
Postat av: Lina

Sushi är rå fisk! och smakar fisk!

2008-06-23 @ 12:20:23
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/
Postat av: T

väldigt fin och praktisk på alla sätt men de borde stå en varnings text föt ryggskott då den i själva verket är nått fruktansvärt jävla tungt!

2008-06-23 @ 22:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0