Samsung vann!

Det är tur det finns experter på ämnet mobiler! Av Onoffs alla (ca) 200 mobiler vann Samsung U600 Evo Lila...Men där var den slut (beställningsvara) så jag köte den sista på Davids! Det är ju Limited Edition förstår ni! Doro släng dig i väggen.

En framsida som associerar till spegelglas. 3.2 megapixelkamera med autofokus och blixt, musikskpelare, FM-stereoradio. Och så är den perfekt att blogga med! Långa barnvagnspromenader med musik i öronen! Pauser med bloggande! Perfekthet! Har iof inte tryckt på on knappen... kanske borde görda det först! Men nu laddas min lilla lila bebis! 

                                                                       


Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag är på ny mobiljakt jag också, den där låter ju perfekt! Du får uppdatera sen om den var lika bra som den låter. =)



Har inte haft internet på flera dagar nu och var lite nyfiken på om bebis hade kommit än, men den verkar ju trivas bra där inne! När går tiden ut? =)

2008-06-10 @ 16:50:43
URL: http://elvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Lina

DET LOVAR JAG! Ja den är beräknad till nu på lördag, men den får gärna komma nu! Magen är hård som sten. Du vet ju hur smidig man är då ;)



Rak i ryggen som en fura är det enda nu!

2008-06-10 @ 18:05:13
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/
Postat av: Zzara

hihi den mobilen hade jag förut, fast med touchknappar.. ludde har den utan touch fast i svart.. =)

2008-06-10 @ 18:11:57
Postat av: Lina

fasen vad bra! då får ni vara min instruktionsbok när jag tappat bort mig! Varför har ni inte kvar den? Var den dålig?

2008-06-10 @ 18:51:21
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/
Postat av: Zzara

Neee den blev ju snodd typ två månader efter jag köpt den... därför har jag en antik nu... =)

2008-06-11 @ 09:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0