Mer fynd!

Sällan har jag hitatt så bra grejer på Gif 2-hand! Iof var vi där rätt tidigt! Det är väl det man ska vara! Har varit på jakt efter en serveringsbricka som rymmer lite och som inte har massa mönster och skit på sig och som är stadig. tadaa för 20 kr fick jag en klassisk sommarbricka!

Burkarna är gjorda av ERIK KOLD, Danmark och är 70-tals retro! Burkarna heter SALLY.Brukar finnas lite olika färger och storlekar, men jag har inte sett vit innan. Brun, orange, gul och röd har jag sett! I antik och designbutiker ligger priset på ca 250 kr st! Jag fyndade den stora för 60 kr och den lilla bruna som det står Kaffe på för 40 kr. Visst e dom läckra!

Ska bli kul att visa er före och efterbilder sen!

Hittade den här bilden på nätet:  



Den lilla björnen kostade 10 kr och ska målas i samma färger som stolen! Behåller nog hjulen i den färgen den har nu och kanske den röda björnen i mitten!

Det sista fyndet jag gjorde för 50 kr var ett hyllplan med "hönsnät" på framsian, tänkte måla hela vit och ha post och brev i eller kryddor skulle med funka! Passar bra här ute på landet! Fick till 3 bonushyllor, får se vad jag gör med dom!


 Mina fynd:














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0