Lördag och full rulle!

                       image288

Vakande tidigt och åt frukost på altanen! Mysigt! Men bröd är bara att lägga ner, det som får plats nu är en yogurttallrik med frukt i! Sen packade vi ihop släpet med massa skit som skulle till dumpen! Ett lass av två iväg iallafall! pris 80 kr! hurra! Vi trodde det skulle vara mycket dyrare att slänga gips!

                   image289
Under tiden fick vi får utanför huset! Bara en sånn sak! Så nu kan jag även vakna till bäää ljud och inte bara kuckeliku ljud! wee!


                  image290
Sen hälsade vi på min Farmor och Farfar! Fikadax! Pappa hade tagit med sig min bil till dom och tvättad den så den såg helt ny ut både inne och ute... vågade knappt sätta mig i den! Tack pappi!
Nu behöver inte bebis skämmas över att bilen är sketen! 
  
                   image291
Sen skulle vi bort till Södernshöjder! Jag planterade lite örter i en teracotta och vips hade jag en gå-bort-present!

                 image292

God mat och massa sprit och vin...likör, whiskey, konjak...Men inte jag då, jag suktade och luktade lite...
Till den "hemmagjorda glasstårtan" fick "dom! melonlikör.. lägg av liksom! jag åt upp jordgubbarna som låg på kanten av brickan istället... T tycket "snackset" var riktigt kul och lekte med det... o ja just d, T:s mamma och pappa Lillemor och Tomas var med också... Hur stor är chansen att båda svärmödrarna.. heter Lillemor??
När klockan var halv 1 somande jag lite på pappas säng! Sen ville härskapet ha skjuts hem! typ 2 tim senare! 
6 månader och 2 veckor till sen Lina får du också dricka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0