Loppisfynd 1

I dag har jag fyndat! För 200 kr blev denna underbara skolbänk min! Den är så fin och väldigt ovanligt att stolen ser ut så här, tänk att kanske sy en liten kudde i något tufft tyg! Man kan dra ner "locket" och där i finns pennskrin och pennhållare! Så fin! Som tur var hade vi ju med släpkärran in till stan så jag fick med den hem direkt!
Sen bar det iväg till colorama för att köpa färg till stolen... Turkos, snyggt! Ska börja måla imorgon! Skulle gjort det ikväll men T åkte iväg med allt (l¨åg kvar i bilen) när han stack iväg på firmafest vid 15.00-tiden.. Eller fest.. dom skulle Bowla och se matchen och han dricker ju bara Cola nu och så! Perfa när företaget bjussar! ;)

Mer loppisfynd kommer snart! Hittade verkligen massa kul!

A just d, sen hämta vi ju tapetrullen också... den kostade bara 2500 kr, nog sagt om det! T önskar nog att han kunde druckit en eller två Whiskey ikväll om man säjer så!







Kommentarer
Postat av: Jennie

Bänken var skitfin verkligen!!

2008-06-14 @ 21:05:35
URL: http://thelindbloms.blogg.se/
Postat av: mamma

du har verkligen gjort ett kap

2008-06-14 @ 22:10:18
Postat av: T

den ser ut som en släde men kan den få min bäbis till ett rikt geni som kan försörja mig som bortskämd förtidspensionär så är jag helnöjd!

2008-06-14 @ 22:44:26
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/
Postat av: Jessica & Fenja

Skithäftig bänk!!!!sån vill Fenja oxå ha:-)

Tror att ni får en tjej och att den kommer på måndag:-)

Lycka till.....pussar & kramar och mycket styrka till det som komma skall....

2008-06-14 @ 23:40:21
Postat av: Margareta

Men var har du lyckats hitta detta fynd..? Kram

2008-06-15 @ 00:21:36
Postat av: Zzara

Åhhh så häftig!! i turkos kommer den blir svincool!!!



o tapeterna nämner jag ingenting om.. asg

2008-06-15 @ 10:27:56
Postat av: Jennie

Antydde du häromdagen att skorna på min blogg var dyra? Hur många spjälsängar skulle du få för en tapetrulle då? HMMmmmmmm..........!



http://thelindbloms.blogg.se/2008/june/lackerbitar.html#comment

2008-06-15 @ 16:04:34
Postat av: Lina

haha! Fick la jag!

2008-06-15 @ 16:38:17
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0