Loppis!

Idag är temat Loppis, egentligen borde det vara föda barn... men jag ska koppla bort det och börja renovera min stol! Vi ska in och hämta vår tapet som har kommit och då ska jag passa på att köpa lite färg. Tänkte ta en sväng om 2-hand när T är på dumpen! Har inte inte inhandlat något till barnrummet ännu, så det hade vart kul att pyssla ihop något! Fårse vad det blir!

Man vågar knappt ringa någon nu, mamma och pappa blir ju helnervösa! med sin rätt! Misstänker att många är inne hör och kollar efter om det hänt något! Jag försöker iallafall sova när jag e trött för att vara alert när det gäller! Ganska sjuk grej man går och väntar på! ja vi får väl se om det händer något i dag!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0