Kommer sakna min mage!

Man har liksom vant sig vid att man har den med sig hela tiden, ibland får man en liten knuff eller spark! Man kan äta den där extra kakan, eller den där konstiga kombinationen av mat! Det syns endå inte! Eller det är inte ens äckligt eller konstigt, man är ju bara gravid.
Aldrig har man fått så många leenden som när man går där med magen i vädret! Antingnen är det mammor som vet hur man har det, men endå! Vårat matkonto har nog aldrig varit så högt som de här sista månaderna. Vi, jag har testat massa nya saker... att fiskpinnar kunde vara så gott! Den gamla marängswischen vaknade till liv efter lite 80-tals vila.
Och så gott det är med kräftost! Jag som ätit så mycket godis innan har knappt köpt en påse! Istället har kulglass blivit mycket godare, eller glass i olika dess former. Och frukt! Persikor... Apelsiner och Clementiner t o m äpplen och päron köps och försvinner antingen ner direkt i min mage eller i formen av fruktsallad!

Och vi ska ju inte gå in på hur många 100 yougurtförpackningar som vi släpat hem! Jag har testat den alla! om och om igen! Lyxen är ju när det står SMAK PÅ TILLFÄLLIGT BESÖK! Då gläds jag lite extra!

Så hejdå alla tajta kläder, det var naajs att råkas, hejdå glänsande hy och tjocka hårsvall!

I nästan ett år har man varit gravid ( ja jag har ju snart det) och vilken häftig grej att vara med om! Så nu hoppas jag att vi snart får se dig gulleplutt! Vi längtar massa här! 

Så hejdå mage och välkommen bebis! ( hör du det!)

Kommentarer
Postat av: hanna

hej lina..

låter ju som om det snart sätter igång ..för mig funkade promenad runt halva varberg och stark sushi..Alicia tittade då ut dagen efter och till min stora glädje dagen innan BF..lycka till/ hanna

2008-06-25 @ 10:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0