Kommentera mera...

Hej mina läsare! Idag har ni slagit rekord igen! 48 personer har tittat in hos mig och T! Kul tycker vi! Men vi skulle bli ännu gladare om vi visste vilka ni var? Nåra av er har vi koll på och det är för er vi skriver och dokumentar allt kul (tycker vi) som händer i vårt liv! Det händer just nu väldigt mycket spännande för oss! Tex åt T oliver för första gången idag, och jag har lärt mig fråga vad en tapet kostar innan jag beställer den.. små små saker som gör vårt liv lite mer lyckligt!

Så kom igen nu och säj hej till oss!

/ Lina o T!




Kommentarer
Postat av: Zzara

jag säger HEEEEJ!!! =)



Dert är kul o läsa att ni båda lär er... Bästa av allt är att fråga innan man köper tapeter.. asg



Oliver är ändå äckligt så T kan sluta emd det där.. =)

2008-06-17 @ 22:54:00
Postat av: Jessica

Hej hopp!!

Jag sätter étt avtryck för jag brukar vara inne och läsa ocg hoppas varje gång att det ska stå att "NU JÄVLA HAR DET KÖRT IGÅNG OCH NÄSTA GÅNG FINNER NI ETT KORT PÅ VÅRAN BEBIS:-)"

Men det lär väll ske snart.....

Lycka till och klämm gärnet..

Kram kram Jezz och Fenja

2008-06-18 @ 12:52:16
Postat av: Elin

Tjena!

Är en tjej från Falkenberg som snubbla in på din blogg och nu är jag HELT fast! Spännande i dessa tider...=) Hade bra ser fram emot mer spännande läsning !

2008-06-18 @ 12:52:27
Postat av: Lina

Hej tjejer!

Jo det e ju d man vill skriva.. Nu åker vi in liksom... Men snaaaaart! så lovar jag! att det blir andra bullar!



Hej Elin! Kul med en Falkenbergare, där bodde jag och min mor ett år, jag gjorde min första skoltid på fäjjans eller vad den hette!Då åt man vid bänkarna, det gjorde man inte i Varberg sen! minns jag!



2008-06-18 @ 14:26:06
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/
Postat av: Isabella

Hejsan! Är en tjej som bor i göteborg och har en son på 1½. Hitta din blogg på familjeliv och är nu fast=) Hoppas det sätter igång snart, själv gick jag över 3 dagar...

2008-06-18 @ 19:01:16
Postat av: John "ONNE" Andersson

Tjohej! Klasskamrat med Lina, följer hennes spännande liv med stor nyfikenhet och glädje - så duktig jämt raring :) och alltid lika vacker ;)

2008-06-18 @ 20:01:16
Postat av: Lina

Hej John och Isabell! två härliga Göteborgare!Tyvärr ligger jag på + 4 nu Isabell... men det e ingen fara än.

2008-06-18 @ 21:19:02
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0