Inga krystvärkar här inte!

Här e det lugnt vatten! Alltså ingen bebis! För bebis mår fina fisken i mammas mage enligt barnmorskorna! 
NU ska vi snart in för rutinkontroll! Och få träffa en läkare. Han kommer göra tillväxt UL och se hur stor bäse är! Och sen får vi se vad som händer... vad han beslutar! Självklart hör vi av oss om det skulle hända något! Och vi har självklart inte på våra telefoner på förlossningen... så om dom är avstängda kan ni börja filura... ;) Idag är jag på BF42+1 alltså i V 43! Jag är en elefant! Inte bara till utseendet nu utan att jag kommer få gå så här i två år!

Bjuder på lite härliga bilder från igår då vi var inne en snabbis och kolla ctg:n !




Elefantgång i Vbgs underbara korridorer... (notera stolen om man skulle bli trött)



Några sammandragningar (bergen sist på pappret) ca en 1 på Richterskalan!



Musik till dig och en dator till mig... tröttnar vi kan vi kolla på tv!









 


Kommentarer
Postat av: Jennie

E du hemma denna tiden?? Du skulle väl på kontrollen kl 8?? Såg att du har skrivit på min blogg tjugo i nio med, nu fattar jag ingenting!

2008-06-29 @ 09:54:08
URL: http://thelindbloms.blogg.se/
Postat av: mamma

Du skulle nog kunna gå som en elefant.MEN en elefant skulle inte vara så pigg som DU. Håller tummarna i dag. PUSS O KRAMAR FRÅN MAMMA.

2008-06-29 @ 10:12:28
Postat av: Zzara

men va tusan.. var ju helt säker igår.. haha.. hoppas jag inte väckte er... puss puss

2008-06-29 @ 11:04:11
Postat av: Jennie

Då kanske vi kan få se lite bilder från utbygget snart igen? I brist på bebiskort menar jag! Jag är väldigt nyfiken på hur dyra tapeten blev när den kom upp!

2008-06-29 @ 12:24:50
URL: http://thelindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0