Härliga tjejer på besök!

Ikväll har 5 söta tjejer besökt oss i Torpa! Jag hade gjort mig till med hallongrottor, limesockerkaka och fanta... Vårt vatten la av! Eller det tog slut! så det blev inget kaffe! Men så kan det vara på landet, när man har egen brunn!

Så nu är jag helt slut!

Jennie har gjort en handpåläggning på min mage hon säjer sig ha den effekten... Det ska tydligen ha funkade på en gemensam vän till oss. Det återstå att se inatt! Om jag inte ska föda imorgon så ska jag ge mig på att köpa tapeter (betydligt billigare än förra omgången) till walk-in-closetten och sen ögondroppar till Leokatt! Hans öga rinner lite.

Sen blir det Lunch med tjejerna!

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0