Hacker!

moi! Nu har jag skaffat E-legetimation och anmält att jag fått bebis, man måste ju tydligen göra det för att de ska börja behandla ärenden och jag ska kunna ta ut föräldrarpeng! Så den 25/6-08 idag är bebisen född! Eller inte! Men tror inte det är så noga, bara att man anmäler det! Känner mig rätt stolt över att ha lyckats fixa e-legetimation, klurigt! Var tvungen att installera massa javaprogram och uppdatera explorer och jag vet inte allt! Men nu så är jag en av dom som kommer gå psyk på FK! Längtar!

Idag är jag lite otålig i humöret... Borde laga något att äta! T tog snällt fram dammsugaren igår.. som en vink att jag skulle använda den... Det är väl det minsta jag kan göra... när han var så söt igår och satte upp skåpet från Jysk, ASBRA att det saknas en lådbotten, så den måste vi in och sno från ett skyltex i butiken sen... Kan inte saker bara vara med i paketen!
Idag ska vi även fjäska tillbaka en rulle tapet från Colorama, det blev en för mycket! Kanske lite 2-hand shopping! Ska kolla efter ramar på Pingskyrkan, Gif har inga :( Lämna tillbaka lite filmer och köpa hönsmat och kattbajssand!

aaa just d, sen ska T kolla på SIN frysbox! NetonNet har den han vill ha, på Rea nu! Och den måste in, innan vi kan få upp en vägg! Alltså jag kommer ha en frysbox i mitt sovrum.... Låter lite värre än vad det är, men man får kompromissa!
Vi kommer ju bygga in den och fan ta den om den surrar eller nått... då vet jag inte vad jag gör! Ok bara T blir glad och kan en frysbox på 160 cm i bredd göra det så fine med mig!

Han vet ju inte att jag hittat trädet på blocket än.... Kompromissa va det ju!

Dax att mata skitungen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0