Godmorgon dag 10!

Eller nja, har varit uppe och tagit hand om fåren kl 05.00... E det tänkt att jag ska nattvaka dom som test innan bebis?
Är iallafall trött så jag tog sovmorgon... Har ätit lite rostat bröd och yogurt nu! Har en stor hög med disk som får underhålla mig sen! Köpte sprayfärg igår så det blir kanske att spraya de ramar som jag hittat! Mer avancerat blir det nog inte!

Hade Mensvärk igår föresten... Under 2-3 timmar i omgångar... Har antagligen sovit bort dom! Men det kan vara ett tecken! Får hoppas dom kommer tillbaka under dagen! Jag har ju sånn skum mensvärk med, strålar alltid ut i benen.

Det är en jäkla väntan! På Torsdag är det nytt MVC-besök hade verkligen velat slippa det! Efter det kommer jag få gå på kontroller på sjukhuset istället! Då utreder dom om jag ska bli igångsatt!

Vad har ni andra för spännande för er idag?

Puss

Kommentarer
Postat av: Zzara

igår blåste mina fönster sönder i sovrummet. så har idag gått o väntat på glasmästarn o lite sånt där.. nu är det fixat, dock så har persiennerna blivit helt förstörda. trist.. o det gör dom j uinte nånting åt...



hahha dom där fåren alltså.. asg

2008-06-24 @ 13:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0