Flugornas fruga!



E det inte fåren så är det flugorna! Vaknade tidigt imorse av att jag en kattröv som landade på mitt ansikte, katten leta flugor! Han hänger sig i gardinen ovanför våra huvuden... sen släpper han bara.. så det gjorde lite ont! Så jag gick upp och hämta smäcken, och satt där i sängen med Leo och vifta kl 4 på morgonen. Ibland satte sig flugorna på T, det tog jag ingen som helst hänsyn till, utan bara vifta hejvilt! Han hade inte ens vaknat om Ringhals kärnkraftslarm hade gott igång... Vi har ju en liten dosa under sängen... och piller i skåpet om det skulle bli utsläpp!

Så nu sitter jag här lite halvgroggig... med yogurt runt hela munnen! Om man äter 10 paket Valioyogurt och klipper ut streckkoden, får man en frukostskål och kopp från Littala. Jag som jobbar med reklam borde inte gå på sånnt!
Men vi äter ju hysteriskt mycket yogurt... så det kommer inte bli några problem! Är fortfarande lite sur på Kellogs som tagit bort leksaken i de stora Conflakespaketen... De ska ju bara vara en liten plastgrej där...

08.48 och fredag... imorgon är det exakt två veckor sen fisen skulle kommit! Det blir lätt ingen veckopeng!

Fick meddelande från min barnmorskefaster som är nere hos min kusin och väntar på att hennes bebis vill ut, det vill den inte! De har biljett hem från Österrike på söndag... 10 dagar har dom varit där nere... så det ligger väl i släkten att vara sen.. eller iallafall i Lindbergssläkten ;)

Ha en bra fredag yall!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Nu måste det väl snart vara dags? Smög in här och hoppades att du inte skrivet något idag.

Vet en som vill bli mormor NU. :-)

2008-06-27 @ 10:53:08
Postat av: Lina

Haha! Hej Susanne... ja det kan jag med intyga att hon vill! Ska storstäda här idag... Kanske sätter igång det! Vi får hoppas!

2008-06-27 @ 12:15:15
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej Lina. Har tänkt på dig mycket och funderat hur du har det där hemma med bebben - kollade webbisar men hittade dig inte - gick in på din blogg och fick se att den busen inte velat komma ut ännu!!! Jag kan börja sätta mig in i din situation - har själv 6 veckor kvar, och det hade varit ganska trevligt om det bara var 6 veckor kvar, även om jag mår bra och trivs med magen just nu. Hör av dig - du har mitt nummer och e-mail. Kramar och lycka till gumman!!!

2008-06-27 @ 12:56:14
Postat av: cindy softskins

wow du e grym, eller beb is e grym mot dig, jag gick över 13 dagar...det har du passerat! stackare!! hoppas ni får världens finaste bebis nu så att ni glömmer bort hur ond h*n var som vägrade komma ut! kram och pet på magen!



och Leo och Jolly, vilka fina vänner! pussar till dom!

2008-07-01 @ 12:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0