Familjen Valnöt!

68 personer har tittat in hos oss idag Roligt! Det ger mig mer energi att uppdatera. Allt kanske inte är så kul många gånger för er, men jag har nästan bloggen som en minnesanteckning. Saker man ska göra eller införskaffa!

Har inte gett upp mitt sökande efter en Enzogavel, har hittat en brutta från Göteborg som säljer en. Ska se om hon vill sälja den till Varberg. Sen har vi beställt den här också... ! T såg den på Mio, och tingade den när han hämta byrån, fanns bara två kvar! Vi har ju byggt ett sovrum på 33 kvm så vi behöver ju ha lite snygga möbler!

Ang vad jag hittade sängarna så var den första från Mio, den andre från Sängjätten. Men fanns även på sängvaruhuset Sova. Men där var den 2000 kr dyrare! Ikea har en liknande variant på de vi kollat på, men där drar man ut "sängborden" från sidan. Om jag inte minns fel är det i serien Malm, men jag kan ha fel.

Tror ni det blir bebis inatt?, nä tänkte väl inte det!




Såklart fanns denna på Rea! YEAH!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Den Malm-sängen har vi, men sido-utdragbara gaveln. =) Fast jag skulle hellre haft någon av de två du visade där nere, så himla mycket snyggare!

2008-06-23 @ 22:02:43
URL: http://elvinsmamma.blogg.se/
Postat av: T

as snygg spegel ska de va ska de va rejält stora grejer

2008-06-23 @ 22:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0