10 dagar kvar!

Och T åker till Sweden Rock idag kl 13.00! Men jag känner mig lugn, ingen förvarning om bebis ännu! Har lovat knipa. Ska sova hemma hos mor nu resten av veckan tills han e på hemmaplan igen, lördag! Torsdag ska jag och mor städa huset och ta fönster mm. Måste ju se till farmen också! 

Igår när vi satt på Restaurangen och samtalade (bilder kommer) Så berättade T att Torsdagen är viktigast dagen av alla! Det har jag greppat babe!) och att han kommer ringa innan och tjecka läget före han ser favvobandet Judas Priest som går på kl 00.00-03.00. Jag bara alltså får jag innan så kan du tekniskt sett se Judas endå för jag och bebis kommer vilja sova då och besökstiden för pappor går ut vid 23.00 så var du gör efter det skiter jag i för då sover jag gott! bara du dyker upp dagen efter! 

Han svarar lyckligt: 
– Du måste verkligen älska mig! 
– Ja, Jag gör ju det! 

Föresten jag jobbar veckan ut också... Trist att vara hemma själv. 

Kommentarer
Postat av: Jessica

HEJ GUMMAN

NU ÄR DET INTELÅNGT KVAR ..SPÄNNANDE

HÄR FLYTER DET PÅ, PYRET ÄR 6 VECKOR NU.

KRAM KRAM

2008-06-05 @ 15:09:27
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/
Postat av: Jennie

här har jag hittat info om mobilbloggande!



http://info.blogg.se/2005/december/sa-har-bloggar-du-med-mobilen.html

2008-06-06 @ 18:07:14
URL: http://thelindbloms.blogg.se/
Postat av: Margareta

Nu är det inte många dagar kvar..hoppas du har det bra trots värmen!! Kram /M

2008-06-06 @ 19:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0