Varm morgon!

Och gröten ligger i magen! Idag med svart och -rödavinbärs topping! T är på jobbet. Blev akutinkalladpå semestern, ska jobba till onsdag, sen så är han ledig nästa vecka istället! Då funderar vi på en dagsutflykt... kanske Danmark eller Göteborg! Kom gärna med tips! Ni som vart iväg lite i sommar! Så nu väntar jag på att Ella ska vakna här! Känner att det är blöbytardax, men vill inte väcka henne ännu. Funderar på att ta en tur med barnvagnen. 27 grader ska det bli idag! otroligt varmt! Annars blir det inte mycket mer gjort idag, ska ladda min kamera så ni fårse hur fint loftgolvet blev och vilka möbler som ska upp! Har hämtat de indisktinspirerade möblerna från min lägenhet, så golvet på loftet har lite mörkare struktur än vanlig tråkparkett.. nu är detta laminatgolv från Byggmax, men ger ju då lite mer att välja på! Nu ska jag hoppa i mina nya shorts, med lufthål mellan benen, okej dom kostade 49 kr på Gina-rean.. men behöver väl inte gå sönder direkt för det! Bäst att passa på nu när lillan sover!

Ha en skön-varm dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0