Trapp-steglösning för loftet!


Sitter och letar stegar och trapplösningar på internet! Vi har tänkt specialbeställa två stegar, men sen så såg jag i senaste nummret av hus & hem... denna lösningen! Och byggare Bob här hemma är ju rätt flink, så om mitt tjat går igenom så kanske jag får denna lösningen istället för en stege! Trappa och förvaring i ett! Jag vill isåfall ha min helt vit så den känns som den sitter fast i väggen mer, och handtag i stål. Kanske också väljer att inte ha lika många hyllor under utan gör vissa större och vissa högre för mer variation. Blir så pyttit med småfack som på bilden! Bättre att kunna få plats med större och rejälare saker. Men visst är det en smart lösning! Känns säkrare än en stega också!






Kommentarer
Postat av: Jennie

Skitsmart!!



(msn?)

2008-07-28 @ 08:46:18
URL: http://thelindbloms.blogg.se/
Postat av: yvonne faster

Vilken toppenidé med trappsteg o samtidigt förvaring

2008-08-19 @ 20:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0