Rensa i röran!

Nu har ja rensat ut hela mitt förråd, från min gamla lägenhet i stan! Sjukt mycket grejer! känndes underbart att slänga nästan allt! Jag har aldrig slängt ett klädesplagg sen jag började handla mina egna! Men nu... åkte dykarluvtröjorna från 2000, kofter med luderludd, nätlinnen som man bara skulle ha!, Gina linnen med spets lite här och där! även cowboy bootsen fick ett bye bye. några saker fick bli tvätt och kanske åker på igen! Hittade min saknade morgonrock och mina lovikavantar! Mitt liv känns lite lättare nu... har man väl börjat så kan man inte sluta, man ska bara över den där ribban
- Den här älskade jag, kanske kommer jag göra det igen--tanken, eller - Den här är bra att ha-snacket
- Denna går inte att få tag i igen-övertalningen, eller - Förstår du hur mycket denna är värd?-önskan.
En bild säjer ju en del!






På vägen hem frågade T om jag visste vad det bästa han hade i sitt liv efter Ella var, jag svarade naturligtvis... -jag, jag, jag! -Fel, min släpkärra, förstår du hur användbar den är Lina! -Jo!, jo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0