Lite sömn blir det!

Men vi sover iallafall gott när vi väl får sova... Det blir ju lite mindre inlägg nu av förklarliga skäl... men också för att vi har lite semester jag och T nu... Sen har vi tok grejat så fort vi har kunnat för idag kl tre kommer en värderingsman och ska kolla på huset! Så vi springer runt som yra höns här och försöker fixa minsta lilla för hans första intryck ska bli bättre och han kanske värderar upp huset lite lite mer. Om en stund ska vi in och fixa lite smågrejer... typ dörrmatta, och hönsmat!
Skorstenen på loftet som vi valt att inte klä in, ska målas vit.. ja massa småpill! Samtidigt som jag skriver försöker jag få en trött Ella att somna i bilbarnstolen som vi använder som babysitter... toppen att vagga henne i. När man behöver två händer ledigt!

Annars tycker jag att jag börjar vakna ur min babykoma... Börjar faktiskt få tillbaka mitt egna tänk och känner att jag tagit mig igenom den värsta dimman. Nu kan jag om jag vill faktiskt fokusera på flera saker samtidigt... förstår precis hur männen har det... det där med att göra två saker samtidigt... Det har inte gott så fint innan. Det e inte kul när man upptäcker att man inte kan göra något som varit en självklarhet innan... Sen det där med de 10 extra kilorna som ska bort också... är ju inte heller så kul! En sak i taget! Blodvärdet var på 99 sist vi kollade och borde vara betydligt högre nu! Känner mig inte yr alls längre... nästan sugen på att springa en runda.. men bara nästan!

Nu ska jag se om jag kan lägga upp lite bilder!

pöss

Kommentarer
Postat av: Jennie

Du kanske vill ut och springa med mig?

2008-07-23 @ 17:29:39
URL: http://thelindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0